ـ بعضیــا باس بگی :

ღ✿☆:♥:عشـــق ممنـــوعღ✿☆:♥:

بــــــی مخاطبــ خاصــ

ـ بعضیــا باس بگی :

 

ـ بعضیــا باس بگی :

عزیزم، مرهم بودنت بخوره تو ســـرت ؛

شما درد بی درمـــان نبـــاش ما را بـــَــس ! 

 



نظرات شما عزیزان:

منی
ساعت15:52---18 آذر 1394
اﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺻﻒ ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﺩﺧﺘﺮﻩ با پسره دعواش شد. پسره گفت: ﮔﻮﺳﻔﻨﺪﺍﺷﻮﻥ ﺭﻭ ﻓﺮﻭﺧﺘﻦ ﺍﺯ ﺩﻩ ﺍﻭﻣﺪﻥ اینجا ادعاشونم میشه!!! دختره هم گفت: ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﺍﻭﻣﺪ ﺷﻬﺮ، ﮔﻠﻪ ما ﺑﯽ ﭼﻮﭘﻮﻥ ﻣﻮﻧﺪ ﻣﺎ ﻫﻢ ﻓﺮﻭﺧﺘﯿﻢ ﺍﻭﻣﺪﯾﻢ ! ﻣﯿﮕﻦ ﻋﺎﺑﺮ ﺑﺎﻧﮏ ﺗﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺣﺎﻻ ﺩﺍﺷﺘﻪ به دختره ﺍﺳﮑﻨﺎﺱ شاباش میداده...
پاسخ:خخخ


Ice Boy
ساعت15:36---6 آذر 1394
سلام سوگند بود اسمت فک کنم من نظرمو خصوصی میفرستم چون از تو شاخ ترم خخخ ابجی دوم من همونیم که بهت چندتاپ ست جالب داد یا انلاین شو کارت دارم یا بیا سایتم اوکی ابجی
پاسخ:حالت خوبه؟؟؟چی میگی؟؟


raouf
ساعت16:02---5 آذر 1394
عالی بود..
پاسخ:mer30


محدثه
ساعت22:08---4 آذر 1394
بیگ لااااااااااااااااایک

ڪَمَر بـآریڪ
ساعت17:28---4 آذر 1394
"دارو"و"دوست"....
هردو دردها را تسکین میدهند....

با این تفاوت که دوست....

نه قیمت دارد...نه نیاز به بیمه ی حمایتی.....

چون خودش حمایت است....!!!

نه مقدار دارد.....نه تاریخ انقضا....

بلکه هرچه قدیمی تر باشد.....

اثرش عمیق تر و شفابخش تر است.....!

هر دارو برای دردی موثر است و برای یک درد دیگر مضر...

اما دوست...برای هر دردی دواست....!


ڪَمَر بـآریڪ
ساعت17:27---4 آذر 1394
دلــــــــم جـز هـوایـت هـــوایـے نــدارد...

لـبــــم غیـر نـامــت نـــوایـے نــدارد...


ڪَمَر بـآریڪ
ساعت17:26---4 آذر 1394
تنهایی

مثلِ بارانِ پاییزی

وسوسه‌ی قدم‌زدن است در خیابان؛

که می‌روی، و باز می‌‌گردی؛ و تازه می‌فهمی:

خیس شده‌ای، تا مغزِ استخوان‌هات!


ڪَمَر بـآریڪ
ساعت17:26---4 آذر 1394
با یاد چای تلخ نجف چای روضه را
من با نبات و قند نه، با غبطه میخورم
من روز و شب به کرببلا فکر میکنم
یعنی همیشه و همه جا، غبطه میخورم
حال مجاورین حرم هم حکایتیست
هرشب کنار فاصله ها، غبطه میخورم
دیدم پیاده های حرم پا برهنه اند
بر زخم ها و تاول پا ،غبطه میخورم
این اربعین اگر نروم تا به کربلا
بر زائران کرببلا غبطه میخورم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ چهار شنبه 4 آذر 1394 ساعت 13:54 توسط gomnam